Przemysław Rosa – Head of Paid Social
Ostatnie wystąpienia/prezentacje:
Źle wydane pieniądze. Jak nieodpowiednio postawione pytania mogą zagrozić realizacji celów biznesowych w digital marketingu? – Data Driven Decisions 2.0 (maj 2019)
Menedżer marketingu – prowadzenie zajęć w ramach studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej (styczeń 2019)
Afera Cambridge Analytica – czyli jak wpływać na losy światą dzięki dostępowi do danych – Kongres Badaczy Rynku i Opinii (październik 2018)
Wykład dla profesorów wyższych uczelni w ramach inicjatywy PTBRiO „Praktyka nauce, nauka praktyce” (maj 2017)
Wystąpienie na Kongresie Badaczy Rynku i Opinii (październik 2016)
In Digital marketing – 7 sposobów na poprawienie efektywności kampanii, nie tylko na Facebooku (październik 2016)
Jak budować customer experience kandydatów do pracy – HRCamp (czerwiec 2015)
Warsztaty analityka mediów – Instytut Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW (maj 2015)
Analityka internetowa w badaniach marketingowych – Instytut Socjologii UW (marzec 2015)
Poza tym, że publikuję na swoich blogach zdarza mi się również coś napisać dla czasopism/ serwisów branżowych. Jestem również współautorem różnych raportów. Przykładowe teksty:
Przewodnik po Social Mediach w Polsce – raport grupy roboczej Social Media przy IAB (jestem jednym ze współautorów publikacji) (styczeń 2020)
III edycja raportu Spicy Mobile na temat aplikacji mobilnych – współautor publikacji (wrzesień 2019)
[…]
Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych w mediach społeczenościowych – tekst z okładki numeru Magazynu Online Marketing (2/2016).
NowyMarketing.pl – Dlaczego za parę lat z rynku znikną agencje SEO? (styczeń 2015, tekst został najpopularniejszym artykułem tygodnia i jednym z 5 najczęściej czytanych tekstów w 2015 roku)
NowyMarketing.pl – Dlaczego w Polsce mamy tak niewielu dobrych marketerów? (grudzień 2014)
Afiliacje.pl – Performance Marketing – 5 rad jak pozyskać blogera do programu partnerskiego (grudzień 2014)
Czaplicka.eu (blog Moniki Czaplickiej, eksperta ds. kryzysów w social media) – 10 najczęściej popełnianych błędów w reklamach na Facebooku (grudzień 2014)