Przemysław Rosa

Publikacje

Przemysław Rosa – Head of Paid Social

Poza tym, że publikuję na swoich blogach zdarza mi się również coś napisać dla czasopism serwisów branżowych. Oto kilka przykładów:

Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych w mediach społeczenościowych – tekst z okładki numeru Magazynu Online Marketing (2/2016).

NowyMarketing.pl – Dlaczego za parę lat z rynku znikną agencje SEO? (styczeń 2015, tekst został najpopularniejszym artykułem tygodnia i jednym z 5 najczęściej czytanych tekstów w 2015 roku)

NowyMarketing.pl – Dlaczego w Polsce mamy tak niewielu dobrych marketerów? (grudzień 2014)

Afiliacje.pl – Performance Marketing – 5 rad jak pozyskać blogera do programu partnerskiego  (grudzień 2014)

Czaplicka.eu (blog Moniki Czaplickiej, eksperta ds. kryzysów w social media) – 10 najczęściej popełnianych błędów w reklamach na Facebooku (grudzień 2014)

 

Ostatnie wystąpienia/prezentacje:

Wykład dla profesorów wyższych uczelni w ramach inicjatywy PTBRiO „Praktyka nauce, nauka praktyce”

Wystąpienie na Kongresie Badaczy Rynku i Opinii (październik 2016)

In Digital marketing – 7 sposobów na poprawienie efektywności kampanii, nie tylko na Facebooku (październik 2016)

XI Kongres Online Marketingu: Jak wykorzystać Facebooka, by wyróżnić się na tle konkurencji? Przykłady kampanii, które realnie przełożyły się na biznes klienta (marzec 2016)

Jak budować customer experience kandydatów do pracy – HRCamp (czerwiec 2015)

Warsztaty analityka mediów – Instytut Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW (maj 2015)

Analityka internetowa w badaniach marketingowych – Instytut Socjologii UW (marzec 2015)