Przemysław Rosa

Doświadczenie zawodowe

Przemysław Rosa – Paid Social Manager

Na co dzień pracuję jako Paid Social Manager w Salestube (spółka Group One, wydzielona z domu mediowego Value Media). Wcześniej zajmowałem się paid social w ramach GroupM pracując dla klientów Mediacomu). Zajmuję się zarządzaniem zespołu odpowiedzialnego za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w social media (Facebook, Instagram, Twitter). Na co dzień spędzam dużo czasu na bezpośrednich kontach z obecnymi klientami, jednocześnie jestem odpowiedzialny za rozwój nowego biznesu (przetargi etc.).

Pracuję dla największych globalnych brandów, kiedyś dla Procter & Gamble, Danone (klienci Mediacom) obecnie m.in. dla L’Oreal. Pomagam swoim klientom efektywnie wydawać budżety reklamowe niezależnie od tego czy ich celem jest wzmocnienie wizerunku marki czy wygenerowanie sprzedaży (kampanie performance).

Prawdopodobnie w Polsce jest tylko kilka osób, które na Facebooku zarządzały większymi budżetami reklamowymi. Jestem jedną z nielicznych osób w Polsce łączących wiedzę o digital marketingu z kompetencjami badawczymi.

Poza obszarem paid social szerzej interesuje mnie problematyka związana z digital marketingiem:

    • Tworzenie omnichannelowej strategii e-marketingowej
    • Wdrożenie i korzystanie z analityki webowej (Google Analytics)
    • Growth hacking
    • Search Engine Marketing

Wcześniej zajmowałem się zawodowo badaniami rynku:

gfk

 

 

 

 

 

    • Ponad 5 letnie doświadczenie zawodowe w czołowych agencjach badań marketingowych w Polsce.
    • Doświadczenie w badaniach komunikacji marketingowej, U&A, konceptów i nowych produktów, badaniach trackingowych, badaniach on-line, projektach shopperowych.
    • Specjalizacja: badania konsumenckie dla największych firm z branży FMCG (duże globalne marki).