Doświadczenie zawodowe

Przemysław Rosa – Head of Paid Social

Na co dzień pracuję jako Head of Paid Social w Salestube (spółka Group One, związana z Value Media).  Od ponad 4 latach odpowiadam za zarządzanie działem (kilkanaście osób), który jest odpowiedzialny za kampanie paid social / płatne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Tik Tok).

W swojej długoletniej karierze w branży marketingowej (badania i digital marketing) pracowałem dla m.in. dla:

– AXA
– British American Tobacco
– Danone
– Jaguar
– L’Oreal
– Procter & Gamble

Posiadam unikatowe doświadczenie na rynku łączące silne kompetencje badawcze i analityczne wraz z ekspercką wiedzą na temat digital marketingu.

W latach 2009-2014 zajmowałem się zawodowo badaniami rynku (TNS OBOP, TNS Polska – obecnie Kantar, GfK Polonia)

gfk

 

 

 

 

 

 

 

Ponad 5 letnie doświadczenie zawodowe w czołowych agencjach badań marketingowych w Polsce.

Doświadczenie w badaniach komunikacji marketingowej, U&A, konceptów i nowych produktów, badaniach trackingowych, badaniach on-line, projektach shopperowych.

Specjalizacja: badania konsumenckie dla największych firm z branży FMCG (duże globalne marki).

Head of Paid Social, ekspert ds. reklamy na Facebooku